CMP Europe

Vraag: ‘Bedenk een nieuwe positionering van het bedrijf. Verzorg alle uitingen van begin tot einde in tekst en beeld.’

We kregen van de toenmalige marketing manager Marit Audier en directeur Erik de Graaff de volle ruimte om een nieuwe weg in te slaan. We organiseerden brainstormsessies, bouwden het nieuwe imago en de nieuwe positionering en rolden alles uit in de Europese markt. En met succes: CPM Europe kwam overal sterk te staan. De nieuwe stijl werd door ons doorgevoerd in alle uitingen: corporate brochures, productbrochures, advertenties, op de nieuwe meertalige website die wij eveneens mochten bouwen en op beurspresentaties. We voerden het werk uit in Nederlands, Frans, Engels en Russisch.

Alle machines van CPM hebben hun eigen brochure gekregen. Deze brochures zijn door ons binnen een concept ontwikkeld. We schreven de teksten en deden de vormgeving.

Omdat CPM over de hele wereld levert, hebben we de brochures ruim opgezet meer heel veel uitleg en eenvoudig geschreven.

Naast de overzichtelijke manier van schrijven en vormgeven, hebben we infographics toegevoegd voor ondersteuning van de uitleg en hebben we de brochures in 6 talen gemaakt.

WE MAKE IT WORK!