Vraag: ‘Bedenkt een benadering waarbij de samenwerking rond het product ‘Jonnie & Oos’ mooi tot haar recht komt en presenteer de producten.
Terwijl zuur zo een ‘gewoon’ product lijkt, hebben Jonnie Boer van De Librije en Oos Kesbeke van Kesbeke Fijne Tafelzuren opnieuw laten zien dat zuur iets bijzonders is. Een breed assortiment geweldige ingemaakt producten tot gevolg. We hebben het merk een gezicht gegeven. Eric Coppenhagen tekende voor de verpakking, wij hebben het genoegen om het merk verder online te profileren. De beleving, de teksten, alles wat een merk nodig heeft: we hebben het bedacht en er een website voor gemaakt. Zo gaat een merk ‘leven’ en begint het fijnproeven al bij de mooie recepten van Jonnie die we uiteraard hebben geplaatst. De webomgeving heeft een eerlijke en natuurlijke uitstraling. Dit accentueert ‘vers’, terwijl het toch in een potje zit. Ook de ‘met de handen in de aarde’-benadering draagt hieraan bij. Op dit moment wordt de website uit 2017 opnieuw opgezet. Medio mei zal deze klaar zijn.























