Cirque du Soleil

Vraag: ‘Help ons met verkrijgen van alle contactgegevens van onze bezoekers, realiseer een CRM database en maak marketingacties als we deze gegevens hebben verkregen.’

Eigenlijk zijn we bij toeval bij deze klant gekomen. Via een bevriende drukkerij werden we aanbevolen. De marketing director Van Cirque du Soleil heeft ons de kans gegeven om mooi werk voor dit fantastische bedrijf te verzorgen. Het is alweer wat langer geleden, maar het behoort toch tot een van onze mooie ervaringen. We mochten acties bedenken om klanten te binden. Een van deze acties was het verkrijgen van bepaalde data van de bezoekers. Deze boekten via een extern ticketservice bedrijf en vanwege privacy werden deze gegevens niet gedeeld.
We bedachten een Win-Actie. Bezoekers die bij een voorstelling kwamen, konden een reis naar Vegas winnen voor 2 personen om daar de nieuwste show van Cirque du Soleil bij te mogen wonen. Daarvoor lag er op iedere stoel in de tent een kaart met een pennetje. Maar liefst 96% van de bezoekers vulden de kaart in. Daarna kwam de andere vraag: bouw voor ons een CRM-systeem waar we de data in kunnen zetten. Dit hebben we met een externe partij gedaan. We hebben dit volledig begeleid.
Ook mochten we de promotie van Cirque du Soleil op de uitmarkt in Amsterdam verzorgen.

WE MAKE IT WORK!