CMP Europe

Vraag: ‘Bedenk een nieuwe positionering van het bedrijf. Verzorg alle uitingen van begin tot einde in tekst en beeld.’

We kregen van de toenmalige marketing manager Marit Audier en directeur Erik de Graaff de volle ruimte om een nieuwe weg in te slaan. We organiseerden brainstormsessies, bouwden het nieuwe imago en de nieuwe positionering en rolden alles uit in de Europese markt. En met succes: CPM Europe kwam overal sterk te staan. De nieuwe stijl werd door ons doorgevoerd in alle uitingen: corporate brochures, productbrochures, advertenties, op de nieuwe meertalige website die wij eveneens mochten bouwen en op beurspresentaties. We voerden het werk uit in Nederlands, Frans, Engels en Russisch.

Alle machines van CPM hebben hun eigen brochure gekregen. Deze brochures zijn door ons binnen een concept ontwikkeld. We schreven de teksten en deden de vormgeving.

De machines en diensten van CPM Europe worden over de hele wereld geleverd. Dan is het belangrijk om tekst en beeld eenvoudig en overzichtelijk te houden.

Herkenbaarheid voor de klanten is belangrijk. We hebben voor iedere branche gekozen voor een eigen brochure met eigen cover. Uiteraard met een voor de branche herkenbaar beeld.

CPM Europe Product portfolio

CPM Europe advertentie

CPM Europe Advertentie

WE MAKE IT WORK!