Kesbeke

Fijne tafelzuren

Vraag: ‘Maak een website die laat zien dat we een leuk familiebedrijf zijn.’

Wie Amsterdams zuur zegt, zegt Kesbeke. Het merk steekt met kop en schouders boven alle zuurmerken uit. Smaak en unieke familierecepten vormen de basis van dit oer-Amsterdamse bedrijf. Al sinds 2010 verzorgen we de websites van Kesbeke. En denken we gevraagd en ongevraagd mee over kleine en grote marketingvraagstukken. Zo hebben we bijgedragen aan het oplossen van een klein maar groot probleem. Een klein potje zuur, hoe verkoop je dat als je er in de supermarkt hetzelfde voor moet vragen als voor een grote pot, omdat de productiekosten nu eenmaal vrijwel gelijk zijn? Een ogenschijnlijk onooglijk klein probleem. En daar zit nu precies onze oplossing. Geen grote marketing-verbloem-acties. Maar een gewone simpele oplossing waarbij je sympathiek overkomt. De potjes overheerlijke zilveruitjes, gesnipperde uitjes, cornichons en zo meer heten gewoon ‘Kleintje Kesbeke’. De oplossing zit soms al in het potje. Hoe sympathiek klinkt dat, ‘Kleintje Kesbeke’. Bijna lief. We hebben Kesbeke geadviseerd de dienstverlening te splitsen. Eerst was er alleen Kesbeke.nl. Oos Kesbeke heeft ons advies opgevolgd om een splitsing te maken tussen een consumentendeel en een zakelijk deel. Kesbekeprofessional.nl komt eraan. Medio mei is deze nieuwe website er.

Amsterdams en vers. Gecombineerd in een duidelijke propositie.

We ontwerpen regelmatig nieuwe product-presentaties, zoals ook deze met boontjes. We bedachten de etiketten en de naam saladeboontjes.

Ze staan gezellig in het schap bij de supermarkt. die kleintjes van Kesbeke. Ze zijn onderdeel van de familie!

WE MAKE IT WORK!