Hero Caption Title

Hero Caption Description

Oma Bobs Snacks BV

Vraag: ‘Maak voor ons een nieuwe website’.

Die vraag hebben we anders behandeld. Oma Bobs was een relatief kleine speler op de markt van bitterballen en croquetten. De toenmalige directeur Jurgen Ottenhoff begreep ons al snel. Een nieuwe website was niet de wens. Een nieuwe merkbeleving en marktbenadering was het. Zo gezegd zo gedaan. We hebben een merk gebouwd. Eerst een creatief voorstel neergelegd hoe wij Oma Bobs tot een onderscheidend merk in de markt wilden maken. Met het verhaal van de oma van Jurgen Ottenhoff, uitgebreid naar een veel meer beeldend verhaal. Stap voor stap hebben we Oma bobs geholpen om te komen tot waar het nu is: een geliefd A-merk met grote gunfactor. We hebben alles verzorgd en doen dat nog steeds: het thema van Oma en de liefde van Oma.

We hebben de website gebouwd, alle folders en brochures gemaakt, acties bedacht om meer klanten te krijgen, e-mail marketing verzorgd, promotiematerialen bedacht, bussen en vrachtauto bestickering bedacht, verpakking gemaakt, merken bedacht en beursstands voor onder andere de Horecava bedacht en laten uitvoeren. Het bedrijf is in 2019 overgenomen door Beltaste, een van de grootste snackfabrikanten in Europa. Stephan Cornwall is managing director van Oma Bobs Snacks BV en we zijn dankbaar dat ook hij nog steeds alle communicatie door ons laat verzorgen. Sinds kort doen wij ook de communicatie van het merk in België voor Beltaste. Onze vurige wens is, dat Oma Bobs ook daar een groot succes zal worden!

Oma Bobs had geen ‘gezicht’, wel mooie producten. We bedachten een eigen herkenbare stijl. Eerst maakten we 3 moodboards.

De website is gemaakt in de nieuwe stijl van Oma Bobs. Hier introduceerden we voor het eerst de belangrijkste USP’s waarmee het merk nu bekend staat en hebben het verhaal van Oma Bobs gepresenteerd.

Goede productfotografie is belangrijk om een merk een waardevolle uitstraling te geven. Dit hebben we voor Oma Bobs volledig opgezet en begeleid. Met de nadruk op fris en vers.

Om advertenties te kunnen maken, is veel meer nodig dan een goede tekst. Goede settings van de producten, professioneel gefotografeerd.

E-mailmarketing kan een belangrijk onderdeel zijn van de totale marketing. Wij verzorgen de e-mail marketing en realiseren de content, waardoor deze ook daadwerkelijk wordt gelezen.

Om klanten ideeën te geven om meer omzet te maken, hebben we een serie combi-producten ontwikkeld. Zo worden meerdere dozen producten verkocht.

Advertenties die opvallen

Advertenties die opvallen

Advertenties die opvallen

Duidelijke verpakkingen. zodat ze opvallen in het schap bij de groothandel. En dat de koper gewoon altijd de juiste doos pakt. De kleur is leidend.

De eerste deelname aan de Horecava was een behoorlijke stap. We ontwikkelden de allergezelligste kleine stand van de Horecava. Dries Roelvink kwam zingen en alle bezoekers van de Horecava kwamen kijken.

Voor sociale mediakanalen hebben we een full-set items ontwikkeld, die ingezet kunnen worden om op instagram en facebook het merk een gezicht te geven.

Bekbrandertjes, die naam hebben we bedacht om de concurrentie aan te kunnen van de overbekende Vlammetjes. Een succesnummer.

Een paar boterhammen met croquetten. Het zijn ware kunststukjes, zo mooi belicht. En met een uniek Oma Bobs mosterd tubetje extra leuk

Flyers om nieuwe producten te introduceren. We maken er veel voor Oma Bobs, weinig poespas, vlot gemaakt en betaalbaar gedrukt.

Alles tot in detail regelen: daar hoort styling bij. Dat verzorgen we zelf met onze eigen stylist voor onze klanten en ook voor Oma Bobs.

Een opvallende en gezellige beursstand horecava 2023. We hebben ‘m bedacht en de bouw begeleid. Tot aan de led-verlichting toe.

En dat komen de klanten. Veel proevers en veel nieuwe klanten. Oma Bobs had een uiterst succesvolle beurs, waar zelf direct geschreven werd.

Weggeef boekjes voor op beurzen. Het corporate verhaal, diensten en producten. Het merkt groeit, dus deze wat luxere uitingen passen goed bij Oma Bobs.

Het hele boekje zit vol met verwijzingen naar “die goeie ouwe tijd”, ambachtelijk en eerlijke ingredienten.

Dit Oma Bobs corporate boekje wordt gebruikt door de sales om het merk onder de aandacht te brengen. Want smaak staat op nr1!

Broodje Croquette kar voor in de Johan Cruijff Arena. Dit is een artist impression.

Opzet voor diverse uitgiftebalie’s voor Oma Bobs’s broodjes croquette en meer.

Naast de uitgiftebalie’s A1 posters voor de juiste communicatie.

Weggeef boekjes op A6 formaat. Nu met meer productspecifieke informatie.

Productpresentatie pagina’s.

Disposables- en promotiemateriaal voor klanten van Oma Bobs voor een betere presentatie.

WE MAKE IT WORK!