Vraag: ‘Maak voor ons een nieuwe website’.
Die vraag hebben we anders behandeld. Oma Bobs was een relatief kleine speler op de markt van bitterballen en croquetten. De toenmalige directeur Jurgen Ottenhoff begreep ons al snel. Een nieuwe website was niet de wens. Een nieuwe merkbeleving en marktbenadering was het. Zo gezegd zo gedaan. We hebben een merk gebouwd. Eerst een creatief voorstel neergelegd hoe wij Oma Bobs tot een onderscheidend merk in de markt wilden maken. Met het verhaal van de oma van Jurgen Ottenhoff, uitgebreid naar een veel meer beeldend verhaal. Stap voor stap hebben we Oma bobs geholpen om te komen tot waar het nu is: een geliefd A-merk met grote gunfactor. We hebben alles verzorgd en doen dat nog steeds: het thema van Oma en de liefde van Oma.
We hebben de website gebouwd, alle folders en brochures gemaakt, acties bedacht om meer klanten te krijgen, e-mail marketing verzorgd, promotiematerialen bedacht, bussen en vrachtauto bestickering bedacht, verpakking gemaakt, merken bedacht en beursstands voor onder andere de Horecava bedacht en laten uitvoeren. Het bedrijf is in 2019 overgenomen door Beltaste, een van de grootste snackfabrikanten in Europa. Stephan Cornwall is managing director van Oma Bobs Snacks BV en we zijn dankbaar dat ook hij nog steeds alle communicatie door ons laat verzorgen. Sinds kort doen wij ook de communicatie van het merk in België voor Beltaste. Onze vurige wens is, dat Oma Bobs ook daar een groot succes zal worden!























